poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Już jestem :-) i wyniki candy

Odpoczęłam za wszystkie czasy :-) zapewne dzięki Waszym dobrym życzeniom. Minerałów nie przywiozłam, tylko garść inspiracji, o czym w następnych wpisach.

A teraz wyniki candy.W komentarzach wpisało się 55 osób. Do losowania użyłam random.org. Maszyna losująca wybrała nr 9, czyli Jagusię :-)
Babo Jago, wisior jest Twój :-) Jeśli nie zmieniłaś adresu, to go mam i nie musisz podawać, ale nie wiem, czy życie między pudłami nie oznacza przeprowadzki, a nie chciałabym wysłać Twojego wisiora komuś zupełnie nieznanemu ;-)

Teraz pozostały 54 komentarze i spośród nich random.org. wylosował drugą osobę - a jest to nr 34, czyli Shenny :-)
Kochana podaj mi, proszę, swój adres i napisz, co chcesz dostać - kolczyki, czy przydasie?

Wszystkim bardzo dziękuję za udział i do zobaczenia w następnym wpisie :-)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję ale i zazdroszczę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, ale z Was szczęściary!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. będę płakać...:(
    żartuję:)
    Jagusi i Shenny szczerze gratuluję natomiast Tobie dziękuję za zabawę...
    A w ramach rewanżu zapraszam na moje ROCZNICOWE CIASTECZKA:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, nie miało się szczęścia tym razem, ale nic to :), gratulacje dla szczęściar i pozdrowienia dla Wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak mi się te kolczyczki marzyły! :( No cóż... wypada pogratulować szczęśliwcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę:)
    Gratulacje dla obdarowanych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ojej, jak super! :)) Już ślę do Ciebie mejla :))

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz już moge pogratulowac zwyciężczyniom
    ttoche musiałam sobie w koncie pobeczeć że to nie ja ale teraz jest ok!
    Jagusiu i Shenny uśmiechy przesyłam
    A tobie Justyś dziękuje za emocje :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i przy okazji zapraszam na swoje Candy na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow!!!!!!!
    Skaczę z radości pod sam sufit :o)
    Dzięki z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci dziękuję za pomoc w "skałkach", jak je dobrze obfotografuję to napiszę jeszcze raz.
    Odnośnie Dalego, którego uwielbiam, najbardziej podobają mi się akwarele. Oglądałam kiedyś na wystawie w Łodzi, szczególnie te z aniołami. Niestety zapomniałam jak się nazywają. Lubię też jego flakony. "Błękitna laguna" to jeden z moich ulubionych zapachów. Flakon odzwierciedla zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczęśliwym wylosowanym Panią ;-)) Dzięki Justynko za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń